Új jelszó kérése
2016.05.17 15:01
Mire vállalunk garanciát?

Garancia de mire?

 

Tapasztalatunk szerint ez a téma nagyon sok embert érdekel hordozós körökben, mégis nagyon kevés információ van arról, hogy pontosan milyen garanciális javítás, csere vehető igénybe, kérhető a gyártótól.

 

Mivel számunkra a vásárlóink elégedettsége nagyon fontos, ezért az általunk készített termékekre leírom milyen garanciát tudunk vállalni.

 

Először is szeretném leszögezni, mi az ami rajtunk múlik és amire a garancia érvényes és mi az ami nem a mi hibánkból ered.

Tudnotok kell, hogy minden termékünket nagy odafigyeléssel, szakmai múlttal készítünk. Igyekszünk a gyártás során minden hibalehetőséget kizárni.

 

Minden termékünket, főleg a babahordozókat előzetes tesztnek vetettük alá - ebben hordozási tanácsadók segítségét is kértük - mielőtt forgalomba kerültek volna.

Természetesen a vásárlóinkat is arra kérjük, hogy jelezzenek vissza, milyen az adott hordozó használat közben, miben látna szívesen változtatást. Hiszen, így tudunk változtatni, még jobbá, kényelmesebbé tenni a termékeinket.

 

El kell mondanom, működésünk kezdetétől (2009), nagyon kevés garanciális probléma volt. Remélem, minden garanciális gonddal, először bennünket kerestek meg, csak úgy tudjuk orvosolni a problémát. ;)

 

Pontosan mire is vonatkozik a teljeskörű garancia?

Szoktuk röviden mondani,  varrásból eredő hibákra és alkatrészekre. Ez bővebben mit is akar jelenteni, néhány példán keresztül tudom bemutatni.

Amelyik termékünkön cipzár, patent, csat megy tönkre, azokra vonatkozik a garancia. Varratoknál, varrat pattan el - rendeltetésszerű használat mellett. Amikor ilyen hibát észlelsz, célszerű azonnal a gyártóval felvenni a kapcsolatot.

Egyszerűbb, kisebb hibák esetében a hibás alkatrész cserélve lesz. Amikor komolyabb a probléma, szóba kerülhet a termék cseréje, főleg akkor amikor a javítással a hordozó nem lenne biztonságos. Mire gondolok? Pl. szövött kendőből készült hordozónál olyan helyen történt szakadás, amit hiába varrna meg a gyártó, már nem biztosítaná a kellő biztonságot a gyermek hordozásához, ekkor a legcélszerűbb a csere. Minden esetben a gyártó fogja eldönteni, hogyan orvosolható a hiba....

 

Viszont az esetleges, előre nem látható hibákért, ami akár 5-6 éves használat után következik be. Pl. ha valaki 2009-ben vásárolt tőlünk hordozót és 5 évvel később azért keres fel a második vagy épp harmadik tulajdonos, hogy kifakult az anyag - arra nem vonatkozik a garancia. Gondolom, ezzel egyetértetek ti is.

 

Mit ígérhetünk? Mindig a rendelkezésünkre álló legjobb minőségű alapanyagokból dolgozunk és legjobb tudásunk szerint, azért, hogy  a lehető legkevesebb probléma legyen a termékeinkkel.

 

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.