Mire vállalunk garanciát?

2016.05.17 15:01

Garancia de mire?

 

Tapasztalatunk szerint ez a téma nagyon sok embert érdekel hordozós körökben, mégis nagyon kevés információ van arról, hogy pontosan milyen garanciális javítás, csere vehető igénybe, kérhető a gyártótól.

 

Mivel számunkra a vásárlóink elégedettsége nagyon fontos, ezért az általunk készített termékekre leírom milyen garanciát tudunk vállalni.

 

Először is szeretném leszögezni, mi az ami rajtunk múlik és amire a garancia érvényes és mi az ami nem a mi hibánkból ered.

Tudnotok kell, hogy minden termékünket nagy odafigyeléssel, szakmai múlttal készítünk. Igyekszünk a gyártás során minden hibalehetőséget kizárni.

 

Minden termékünket, főleg a babahordozókat előzetes tesztnek vetettük alá - ebben hordozási tanácsadók segítségét is kértük - mielőtt forgalomba kerültek volna.

Természetesen a vásárlóinkat is arra kérjük, hogy jelezzenek vissza, milyen az adott hordozó használat közben, miben látna szívesen változtatást. Hiszen, így tudunk változtatni, még jobbá, kényelmesebbé tenni a termékeinket.

 

El kell mondanom, működésünk kezdetétől (2009), nagyon kevés garanciális probléma volt. Remélem, minden garanciális gonddal, először bennünket kerestek meg, csak úgy tudjuk orvosolni a problémát. ;)

 

Pontosan mire is vonatkozik a teljeskörű garancia?

Szoktuk röviden mondani,  varrásból eredő hibákra és alkatrészekre. Ez bővebben mit is akar jelenteni, néhány példán keresztül tudom bemutatni.

Amelyik termékünkön cipzár, patent, csat megy tönkre, azokra vonatkozik a garancia. Varratoknál, varrat pattan el - rendeltetésszerű használat mellett. Amikor ilyen hibát észlelsz, célszerű azonnal a gyártóval felvenni a kapcsolatot.

Egyszerűbb, kisebb hibák esetében a hibás alkatrész cserélve lesz. Amikor komolyabb a probléma, szóba kerülhet a termék cseréje, főleg akkor amikor a javítással a hordozó nem lenne biztonságos. Mire gondolok? Pl. szövött kendőből készült hordozónál olyan helyen történt szakadás, amit hiába varrna meg a gyártó, már nem biztosítaná a kellő biztonságot a gyermek hordozásához, ekkor a legcélszerűbb a csere. Minden esetben a gyártó fogja eldönteni, hogyan orvosolható a hiba....

Ilyen esetben visszajuttatod a terméket, javítjuk, cseréljük az alkatrészt. 

Viszont az esetleges, előre nem látható hibákért, ami akár 5-6 éves használat után következik be. Pl. ha valaki 2015-ben vásárolt tőlünk hordozót és 5 évvel később azért keres fel a második vagy épp harmadik tulajdonos, hogy kifakult az anyag - arra nem vonatkozik a garancia. Gondolom, ezzel egyetértetek ti is.

 

Mit ígérhetünk? Mindig a rendelkezésünkre álló legjobb minőségű alapanyagokból dolgozunk és legjobb tudásunk szerint, azért, hogy  a lehető legkevesebb probléma legyen a termékeinkkel.

 

Mi történik akkor, ha egyedileg készítünk terméket. Vannak olyan esetek, amikor nem tetszik egy rész az adott terméken pl. övtáskán nem tetszik a forma, több zsebet, másabb kialakítást szeretnél. Vagy hordozó esetében más formájú pántokat, másabb méreteket szerenél, másabb állítási lehetőséget, mint az adott kidolgozott hordozó.

Megbeszélés alapján felár ellenében, ( kisebb a módosítás nem szoktunk felszámítani) próbáljuk megoldani a kívánt módosítást. Azt tudnod kell, hogy így nem a kiforrt, kipróbált terméket/hordozót kapod, előfordulhat, hogy használat közben mégsem lesz jó. Ezzel sokmindent nem fogunk tudni kezdeni, hiszen egyedi kérést teljesítünk.

Amikor piacra dobunk egy új terméket, többször próbáljuk, addig alakítjuk, amíg jó nem lesz. Ilyenkor a saját befektett anyagunkat, pénzünket tesszük kockára, hiszen utána egy kiforrt technológiát tudunk alkalmazni. Már egy jól beváltt, kiforrott terméket tudsz használni.

Amennyiben a Te kívánságod szerint módosítunk egy terméket, nem tudjuk garantálni, hogy elsőre jó lesz. Ilyen esetben gondold át, hogy Neked megéri e kockáztatni. Varrásból eredő hibára ugyanúgy fog vonatkozni a garancia, de visszaküldést / pénz visszatérítést nem áll módunkban az egyedi termékekre vállalni.

Mi történik, ha nem tetszik, nem jó a megrendelt termék?

Természetesen vonatkozik a gyártóra a termék szavatosság. Webshopban/ online rendelt termék esetén 14 napod van az átvételtől számítva, hogy meggondold magad. Ilyenkor jelzel az elérhetőségeinken, egyeztetjük a címet, visszaküldöd a terméket. Átvizsgáljuk, amennyiben sérülésmentes/ használat nyomait (kipróbáláson kívül) nem találunk, visszatérítjük a termék árát. Amennyiben bármilyen hiba vagy sérülés, használat nyomait tapasztaljuk, akkor levonjuk a használat díját és a fennmaradó összeget térítjük vissza. Személyes átvétel esetében ez az időtartam 3 munkanapot jelent. 

Egyedileg készített termékre nem vonatkozik a visszaküldés lehetősége. Szintén nem vonatkozik élelmiszerre és olyan termékre, melyet egészségügyileg nem áll módunkban visszavásárolni.